Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JZ

Mám kamaráda, který tam byl týden. Podobné zážitky sypal z rukávu a já si uvědomil, jak jsem rád za chalupu a za louku u lesa. Tam je nádherně.

1 0
možnosti
Foto

Myslím, že o vaší chalupě už tu padla řeč i dřív :) Musí to být krásné místo :) A stoprocentně bude lepší než nějaký moderní tubus :) ;-)

0 0
možnosti

...a tak snad....že to vůbec bylo, ne?;-DR^

1 0
možnosti
Foto

No jako pořád lepší než sedět doma a nikam nejet :) R^

1 0
možnosti
PL

Jenom jedna noc, ale vzpomínky na věčnost. R^

2 0
možnosti
Foto

Dokud nezažiju něco horšího :D A takových věcí moc není :D

0 0
možnosti
Foto

R^ s klimatizací mám ty nejhorší zkušenosti;-D

1 0
možnosti
RP

Klimatizace je častým problémem v teplých krajích, nejen v SAE. My na ni prostě nejsme zvyklí;-(. Já jsem takhle trpěla v mexických autobusech...zabalená, koukal mě jen nos a Mexičanky v letnim. Ale i tak, stihla jste toho za jeden den hodněR^ a máte na co vzpomínat.

0 0
možnosti
Foto

Jednou jsem byla s kamarádkou v Dominikáně, taky si furt dávala šátek přes pusu. Já jsem se jí furt nadutě ptala, jestli si fakt myslí, že je to třeba. No, prosím. ;-)8-o

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS