Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Tradičně dobré čtení!:-))))

0 1
možnosti
Foto

No vidíte a já si to vlastní blbostí (nebo vlastním velkým palcem) ohodnotím mínusovovým tlačítkem ;-):-P;-(

1 0
možnosti
JZ

Do doby , než jsem viděl v potravinách ohnutou korpulentní prodavačku ( ukládala mouku do regálu ) , které nad džíny vykukovaly tanga tak 20cm jsem si myslel , že pohled na tanga bude stát za to .

1 0
možnosti
Foto

Vždyť podle popisu Vaší situace za to stál!:))))

0 0
možnosti
MH

Asi to nebyl záměr, ale potěšilo mě, že i napohled sebevědomé a krásné ženy, mají v sauně podobné starosti jako já ;-D Hezké čtení

0 0
možnosti
Foto

Taky potkáváte v šatnách muže v tangách? ;)

0 0
možnosti

Nezakazujte čumákování partnerovi ani jiným. Rád bych čumákoval i na vaše pozadí.

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS