Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JC

Děs.

Barnevernet na ně!

Pořiďte si děti a pak je od takových akcí držte co nejdál. A včas svým synům vysvětltete, že s holčičkami, které se někdy účastnily takových akcí, si rozhodně nemají nic začínat.

0 0
možnosti
Foto

Když já bych strašně (když už) chtěla holčičku :) A myslím, že jí rozhodně nebudu dávat na takovejhle typ sportu :D

0 0
možnosti
LM

Huh...váš zážitek zní dost děsivě. Ještě, že Vaše svěřenkyně se svou skupinou nepostoupila, kdoví, čeho by se v dalších kolech chytla :-)

1 0
možnosti
Foto

Nevím čeho ony, ale já bych se rozhodně chytala za hlavu ;-D Všechno jsem dávala, ale ta slečna co hlásila těhotenství mě fakt dostala na kolena.

0 0
možnosti
MR

Takhle ujetý to je na všech děckejch soutěžích a je jedno co se tam provozuje za činnost (fotbal, hokej, tancování, zpěv, gymnastika plavání atd.) Všude je skupina rodičů který to hrotěj do maxima a z dětí dělaj pětiletý profesionály pod miliónovou smlouvou. Tomu jsem se vždycky musel smát.

1 0
možnosti
Foto

Takhle ujetý je to fakt i třeba na fotbale jo?.Jako že tam běhaj klučíci v sukních jo? ;))) To bych taky chtěla vidět :) Ne chápu, asi trend této doby.8-o

0 0
možnosti
JZ

To asi byla podívaná ! Těch malých je mi spíš líto . Tohle je asi práce maminek. Ještě , že chodím na žákovský fotbal . Jo - a kde je ten samostatný blog z minula ? Na závěr trochu :) " Drahý , jsem těhotná . Co chceš , aby to bylo ? VTIP !!

1 0
možnosti
Foto

Zahradníčku já to zvorala jak zahradník zahradu. Ještě jsem ho nenapsala, ale slovo držím a dodám ho! Časem..:))) 8-o

0 0
možnosti

Ach jo! Jste hrdinka. Tohle bych tedy nedala. Stačí,když se někdy tyto "starémladé" tanečnice mihnou na obrazovce. Tristní podívaná:-/

1 0
možnosti
Foto

A co teprve ten zážitek na vlastní bulvy...:)

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS